Náhradní plnění od VDI Meta - IT, kancelářské a reklamní předměty

Náhradní plnění - specializujeme se na výrobu, prodej a servis výpočetní techniky, kancelářské a reklamní potřeby. Klientům nabízíme možnost náhradního plnění. Zaměstnáváme především osoby se zdravotním postižením, více…

  • Úvod
  • O společnosti
    • Profil společnosti
    • Divize informační technologie
    • Divize kancelářské potřeby
    • Divize marketing
    • Certifikáty ISO
    • Politika jakosti a životního prostředí
    • Personální politika a sociální programy
    • Novinky
  • Produkty a služby
    • Dodávky hardware a periferií
    • Tisková řešení
    • Počítače, notebooky
    • Servery, software a komunikace
    • Marketing
    • Kancelářská technika
    • Servisní služby
    • Výroba
    • Partneři
    • Dotace EU
  • Náhradní plnění
    • Náhradní plnění 2012
    • Nejčastější dotazy a odpovědi
    • Čestné prohlášení o námi zaměstnávaném počtu osob se ZP
  • Reference
    • Zákazníci
    • Projekty
    • Certifikace
  • Kariéra
  • Kontakt
    • VDI META - centrála
    • Obchodní oddělení
    • Produktové divize
  • E-shop

Produkty a služby

  • Dodávky hardware a periferií
  • Tisková řešení
  • Počítače, notebooky
  • Servery, software a komunikace
  • Marketing
  • Kancelářská technika
  • Servisní služby
    • Záruční a pozáruční servis po celé ČR
  • Výroba
  • Partneři
  • Dotace EU
Úvod Produkty a služby Servisní služby Záruční a pozáruční servis po celé ČR

Záruční a pozáruční servis po celé ČR

  1. Popis nabízených služeb Zajištění záručního a pozáručního servisu v následujícím rozsahu:
    1. Standardní – zajišťován výrobcem a jeho servisní sítí dle občanského a obchodního zákoníku
    2. Servisní balíček – zajišťován výrobcem a jeho servisní sítí dle smluveného druhu servisního balíčku
    3. Smluvní – zajišťován smluvním dodavatelem VDI Meta v rozsahu stanoveném smlouvou se zákazníkem
  2. Doba platnosti dohody Dohoda je platná na dobu neurčitou, pokud není uvedeno jinak a vztahuje se k dané platné smlouvě.
  3. Monitorování a výkazy Monitorování záručního a pozáručního servisu v následujícím rozsahu:
    1. Ve VDI Meta je evidováno, řeší servisní centra
    2. Evidenci servisních zásahů vede servisní technik v Help Desku v QI. Měsíčně provádí vyhodnocování plnění SLA. Výsledky předává řediteli servisu k realizaci procesu zlepšování
  4. Kontaktní údaje Zákaznické centrum - tel. č.: 800 900 455, pondělí až pátek 8.00 až 16.00 hod nebo dle smluvního ujednání se zákazníkem.
  5. Provozní doba služby Pondělí až pátek – 8.00 až 20.00 a/nebo dle smluvního ujednání se zákazníkem.
  6. Dohoda o mlčenlivosti V souladu se zavedeným systémem managementu bezpečnosti informací jsou všechny smlouvy doplněny o ustanovení týkající se mlčenlivosti vztahující se k důvěrným a jiným informacím, s kterými se smluvní strany mohou při své činnosti seznámit. Toto ustanovení chrání důvěrné a jiné informace VDI, zákazníků, dodavatelů a třetích stran před zveřejněním nebo zneužitím.
    Ustanovení týkající se mlčenlivosti vztahující se k důvěrným a jiným informacím je strukturováno dle následujícího členění:
    1. smlouvy s dodavateli služeb informačních a komunikačních technologií
    2. smlouvy s dodavateli produktů a ostatních služeb
    3. smlouvy s odběrateli produktů (zákazníky)
  7. Eskalace a stížnosti Veškeré reklamace a stížnosti na vznik incidentů nebo jakékoliv potíže při zajišťování služby hlásí kupující prodávajícímu prostřednictvím zákaznického centra – tel.č. : 800 900 455, pondělí až pátek v době od 8.00 do 16.00 hod, příp. na e-mail reklamace@vdimeta.cz. Řešení reklamací a stížností provádí pronajímatel v souladu s procesy Management incidentů a Management problémů.
  8. Cíle služby - hodnoty SLA
    Služba Parametr SLA Cílová hodnota
    Záruční a pozáruční servis HW doba odezvy a), b), c) - dle podmínek standardní služby, smluvního balíčku nebo smlouvy se zákazníkem. Pokud není stanoveno jinak, je doba reakce 2. pracovní den.
    doba odstranění poruchy
    1. 30 dnů
    2. dle typu servisního balíčku
    3. dle smlouvy se zákazníkem
  9. Cena služby Veškeré reklamace a stížnosti na vznik incidentů nebo jakékoliv potíže při zajišťování služby hlásí kupující prodávajícímu prostřednictvím zákaznického centra – tel.č. : 800 900 455, pondělí až pátek v době od 8.00 do 16.00 hod, příp. na e-mail reklamace@vdimeta.cz. Řešení reklamací a stížností provádí pronajímatel v souladu s procesy Management incidentů a Management problémů.
    1. Záruční servis, uznaný jako oprávněný – zdarma, neoprávněný dle skutečně vzniklých nákladů
    2. Pozáruční servis – dle ceníku výrobce
    3. Dle ceníku servisního balíčku
    4. Na základě smluvních ujednání se zákazníkem a dodavatelem
  10. Přerušení služby V případě, že smluvní dodavatel servisu nereaguje do 24 hodin na výzvu k provedení servisního zásahu, zajišťuje servisní technik výběr náhradního dodavatele.
Copyright © 2011 VDI Meta
VDI META výrobní družstvo invalidů, IČ: 258 61 808, 1. máje 670/128, 703 00 Ostrava-Vítkovice
Nahoru